poniedziałek, 8 października 2018

Nivea Baby Micelarny płyn oczyszczający







    Jakiś  czas temu udało mi się dostać do testowania Nivea Baby Micelarny płyn oczyszczający dzięki stronie BabyBoom, a także poprzez Klub Nivea Baby. Poniżej przedstawiam moją opinię.


    Jak dla mnie micelarny płyn oczyszczający jest dobrym kosmetykiem dla dzieci do oczyszczania skóry. Pierwsze na co zwróciłam uwagę to jego skład. Najważniejsze, że nie zawiera szkodliwych dla skóry detergentów. Fajnie, że zawiera wyciąg z kwiatów nagietka dzięki czemu chroni i pielęgnuje skórę przed podrażnieniami. Kosmetyk dobrze nawilża skórę, oczyszcza ją z zanieczyszczeń i jest delikatny. 
    Bardzo przydaje się w czasie, gdy maluszek jest poza domem. Wtedy możemy przy pomocy micelarnego płynu oczyszczającego w wygodny sposób oczyścić skórę. Dzięki zawartym micelom przy oczyszczaniu skóry unikamy jej podrażnienia, a dodatkowo chroni delikatną skórę dzieci. Przy większym dziecku jak moje, które ma prawie dwa lata- doskonale sprawdza się przy różnych zabrudzeniach, najczęściej rąk. 
 
 Teraz, gdy rozpoczyna się sezon grzewczy łatwo wysuszyć skórę. Nie muszę już tak często myć rąk wodą, która niestety wysusza skórę. Doskonale przy tym sprawdzi się micelarny płyn oczyszczający.  Już niebawem pojawi się u nas nowy członek rodziny i jestem pewna, że również się sprawdzi u takiego maluszka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

https://pierwsza-nadzieja.blogspot.com/