niedziela, 16 grudnia 2018

Ambasadorka Sudocrem Care & Protect

Testowanie Sudocrem Care & Protect


W tym miesiącu przyszła do mnie paczka Ambasadorki Sudocrem Care & Protect od ekspert.streetcom.pl. W paczce otrzymałam jeden produkt pełnowartościowy 100 g oraz osiem próbek maści. Poniżej przedstawiam swoją opinię: 







Od jakiegoś czasu mój maluszek boryka się z podrażnioną i zaczerwienioną skórą w okolicach pieluszki. Do tej pory stosowałam różne kremy i maści, wietrzyłam często pupę czy stosowałam popularny domowy krochmal. Wszystko było skuteczne, ale nie działanie nie trwało długo. Problem wciąż wracał, a ja dalej szukałam skutecznego sposobu na podrażnioną skórę mojego maluszka. Do moich rąk trafił nowy krem Sudocrem Care & Protect. Postanowiłam wypróbować i nie zawiodłam się. Krem bardzo dobrze się wchłania, jest delikatny, lekki i ma bardzo fajny zapach. Dzięki witaminie E i prowitaminie B5, które są w składzie- chronią i pielęgnują delikatną skórę dziecka przed różnymi otarciami. Produkt szybko złagodził objawy, skóra maluszka znowu odzyskała zdrowy wygląd. Maluszek też jest zadowolony, nie odczuwa już dyskomfortu. Teraz stosuję maść przy każdej zmianie pieluszki. Dzięki temu jest bardzo dobrze nawilżona i odżywiona. Samo opakowanie jest również wygodne, maść w tubce dobrze się wyciska i nic się nie rozlewa. Cieszę się, że problem już nas nie dotyczy. Szczęście mojego dziecka jest najważniejsze, teraz możemy się każdym dniem. Szczerze polecam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

https://pierwsza-nadzieja.blogspot.com/