czwartek, 22 listopada 2018

Testowanie muszli laktacyjnych Philips Avent

Muszle Laktacyjne Philips Avent


W tym miesiącu dostałam do przetestowania muszle laktacyjne firmy Philips Avent. Udało mi się za pośrednictwem strony: familie.pl. Moją opinię przedstawiam poniżej:








Jeszcze jakiś czas temu nie słyszałam o takim produkcie, który zapewni doskonały komfort dla matki karmiącej piersią. Dostałam muszle laktacyjne Philips Avent do przetestowania i jestem pod wrażeniem ich użytkowania. Po pierwszym porodzie stosowałam zwykłych wkładek laktacyjnych, które były po prostu niewygodne i jak dla mnie niehigieniczne. Przywierały często do skóry i nie trzymały się dobrze biustonosza. Natomiast z muszlami laktacyjnymi Avent jest zupełnie inaczej. Są wyjątkowo miękkie, doskonale się układają i zapewniają bardzo dobrą wentylację- co jest dużym ułatwieniem przy popękanych brodawkach. Super sprawdzają się również przy obolałych brodawkach sutkowych, co często się zdarza na samym początku karmienia piersią lub w czasie nawału pokarmu. Dodatkowo możemy zakładać niewentylowane muszle laktacyjne w czasie odciągania i karmienia piersią bez obawy o każdy wyciek mleka i mokry biustonosz. Możemy je również założyć w nocy i zawsze obudzimy się z suchym ubraniem. Bez problemu możemy je włożyć do sterylizatora parowego lub po prostu wyparzyć. Po przetestowaniu uważam, ze jest to produkt godny uwagi i każda mama, która ma powyższe problemy powinna pomyśleć o zakupie muszli laktacyjnych Philips Avent.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

https://pierwsza-nadzieja.blogspot.com/