niedziela, 6 stycznia 2019

Laktator elektryczny EasyStart i butelka Haberman

Laktator elektryczny i butelka


W zeszłym miesiącu miałam okazję przetestować zestaw z laktatorem elektrycznym EasyStart oraz butelką Haberman od Canpol Babies. Zostałam wybrana jako jedna z dziesięciu mam pomocnych na https://canpolbabies.com/pl/forum. Moją opinię przedstawiam poniżej.









1            Laktator elektryczny EasyStart- Laktator elektryczny bardzo mile mnie zaskoczył. Jestem mamą karmiącą piersią, ale czasem zdarzy się taka sytuacja, że muszę komuś zostawić maluszka i wtedy odciągam pokarm za pomocą laktatora. Również bardzo mi pomógł przy nawale pokarmu jak i zastoju. W szybki sposób bardzo mi ulżył odciągając zalegający pokarm. Po pierwsze wyposażony jest w trzystopniową regulację siły ssania. W pierwszej fazie ssania laktator odwzorowuje stymulowanie wypływu pokarmu poprzez szybkie ssanie dziecka. Natomiast w drugiej fazie występuje tryb naturalny oraz mocny wzorując się na wolnym i głębokim ssaniu dziecka. Zatem możemy tak dopasować poziom regulacji do naszych własnych potrzeb. Odciąganie nie sprawia mi żadnego dyskomfortu dzięki silikonowej nakładce. Kolejnym bardzo ważnym aspektem urządzenia są dwa typy zasilania. Nie jesteśmy już uzależnieni od zasilania sieciowego, możemy nawet w podróży odciągnąć spokojnie pokarm dzięki zasilaniu bateryjnemu. Sam laktator przy włączeniu nie pracuje głośno, zatem nie obudzi naszego maluszka a my spokojnie możemy odciągnąć mleczko. Wszystkie części łatwo można zamontować i wyczyścić. Pasuje zarówno do szeroko jak i wąsko otworowych butelek i pojemników na pokarm firmy Canpol Babies. Polecam go każdej mamie, która bez żadnego wysiłku może odciągnąć sobie pokarm dla maluszka.





1            Butelka Haberman- Butelka wyposażona jest w specjalny system, dzięki któremu maluszek podczas jedzenia mleczka z butelki nie połyka powietrza. Sprawia to, że dziecko nie jest już narażone na często pojawiającą się kolkę po karmieniu. Jeżeli karmimy piersią tak jak w moim przypadku możemy bez obaw podać maluszkowi pokarm z tej butelki. Smoczek jest tak skonstruowany, że pod wpływem odpowiedniego ssania dopiero mleczko wycieka. Nie musimy się już martwić, że mleczko pojawi się wszędzie poza buzią dziecka. W innych butelkach zawsze było mokre ubranko, a tu zawsze jest suche:)Podoba mi się w niej to, że niezależnie od kąta nachylenia butelki mleczko gromadzi się w smoczku bez problemu. Zatem możemy karmić w takiej pozycji jaka jest wygodna dla nas i maluszka. Butelkę bez problemu łatwo się montuje i czyści. Natomiast szata graficzna jest po prostu bajeczna:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

https://pierwsza-nadzieja.blogspot.com/