poniedziałek, 25 marca 2019

Elektryczna karuzela z projektorem

Elektryczna karuzela z projektorem



W tym miesiącu miałam okazję przetestować elektryczną karuzelę z projektorem od Canpol Babies. Zostałam wybrana jako jedna z dziesięciu mam pomocnych na https://canpolbabies.com/pl/forum. Moją opinię przedstawiam poniżej.






     Karuzela elektryczna z projektorem stała się u nas absolutnym hitem. Jesteśmy zachwyceni jej możliwościami. Z dołączonym pilotem obsługa staje się bardziej wygodna, ponieważ z niedalekiej odległości możemy w każdej chwili wyłączyć ją. Przeróżne dźwięki, projektor z kolorowymi światełkami i pluszowe zabawki zachwyciły nas bardzo.

     Karuzela posiada aż 25 różnych melodii, w tym także dźwięki natury: śpiew ptaków, szum morza i odgłosy lasu. Nasz synek szybciej zasypia przy włączonej karuzeli. Spokojne dźwięki sprawiają, że dziecko szybko wycisza się. Melodie są śliczne, nawet mojej starszej córce bardzo przypadły do gustu. Cały czas prosi, aby jej włączyć karuzelę. Dodatkowo mamy również opcję ustawienia poziomów dźwięku. Głośniejsze dźwięki włączam kiedy synek chce się pobawić, a ja w tym czasie mogę spokojnie coś zrobić w domu. 

     Projektor z kolorowymi światłami: biały, czerwony, zielony i niebieski jest strzałem w dziesiątkę. Delikatne kształty chmur czy gwiazd pojawiające się w różnych barwach na suficie przyciągają wzrok naszego maluszka. Synek patrzy na nie z wielkim zaciekawieniem. Projektor zatem nie tylko zabawi nasze dziecko, ale również stymuluje zmysł wzroku.


     Kolejnym elementem karuzeli są odczepiane pluszowe zabawki występujące w kształtach: księżyca i gwiazd. Kiedy dziecko nie będzie już korzystało z karuzeli, pluszowe zabawki mogą stać się dekoracyjnym elementem jego pokoju.

     Elektryczna karuzela jest ustawiona na wyłączanie po 40 minutach. Bardzo mi się podoba budowa centralki. Mamy tutaj opcję: - włącz/ wyłącz dźwięk, - włącz/ wyłącz obracanie, - włącz/ wyłącz projektor. Zatem te trzy przełączniki są całkiem niezależne od siebie. Możemy mieć np. włączony projektor z dźwiękiem bez obracania.


     W dolnej części pałąka umiejscowiony został tykający zegar. Maluszek jak podrośnie będzie mógł sam przesuwać wskazówki zegara. W ten sposób pobudza się jego zmysł wzroku, słuchu i dotyku. Sama karuzela z projektorem wykonana jest z największą dbałością. Jesteśmy jak najbardziej zadowoleni i każdemu możemy ją polecić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

https://pierwsza-nadzieja.blogspot.com/