czwartek, 21 marca 2019

Torba od Babymoov

Torba Babymoov


W konkursie zorganizowanym przez streetcom.pl udało mi się wygrać praktyczną torbę na wszystkie niezbędne akcesoria niemowlęce od BABYMOOV.

 




Do tej pory ciężko mi było cokolwiek upchać do starej torby dołączonej do wózka. Niejednokrotnie szukałam czegoś w torbie denerwując się, że nie mogę czegoś znaleźć. Dodatkowo mała ilość kieszeni w środku sprawiała, że wszystko dosłownie znajdowało się na jednej wielkiej kupce.
Natomiast torba od Babymoov spełnia wszystkie moje oczekiwania:

- zawiera oddzielną mniejszą torbę będącą przenośnym przewijakiem, dopinaną do większej. W środku ma przegródkę z siateczki w której możemy przechować pieluszki jednorazowe oraz krem do pielęgnacji pupy;




- torba termiczna, w której możemy przechować butelkę z pokarmem czy innym napojem dla dziecka bez obawy o temperaturę panującą na zewnątrz. Można ją przypiąć do wózka co jest bardzo wygodne;
- kieszeń plastikowa z przeznaczeniem na zużyte pieluszki;


- kieszonka na smoczek przypinana do torby;
- kocyk z polaru;
- wnętrze torby jest bardzo przestronne z dużą ilością kieszeni oraz przegródką;
- regulowany pasek na ramię i metalowe zapięcia.


Torba Babymoov wykonana jest z wysokiej jakości materiałów, wszystko jest starannie wykonane. Z tą torbą możemy wybrać się na spacer czy inne wyjazdy z maluszkiem. Odkąd ją mam, nie muszę się martwić że coś nagle mi zginie na dnie torby. Spokojnie coś wyjmuje i ponownie chowam na miejsce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

https://pierwsza-nadzieja.blogspot.com/