piątek, 31 sierpnia 2018

Testowanie z Canpol Babies- Laktator ręczny z butelkami


W tym miesiącu miałam okazję przetestować laktator ręczny firmy Canpol Babies. Zostałam wybrana jako jedna z dziesięciu mam pomocnych na https://canpolbabies.com/pl/forum. Moją opinię przedstawiam poniżej.

Laktator ręczny


      To co najbardziej mi się spodobało w laktatorze ręcznym to oczywiście dwufazowy rytm odciągania pokarmu. Przy karmieniu piersią maluszek pobudza i stymuluje wypływ pokarmu. Natomiast później efektywnie ssie mleczko, ssanie staje się wolniejsze, ale głębsze. Super, że laktator jest na tym wzorowany, niewiele laktatorów ręcznych posiada tą funkcję. Kolejny plus za funkcję regulacji siły ssania, do tej pory spotkałam się z tym przy laktatorze elektrycznym. Każda mama może tak dostosować siłę ssania, aby było jej jak najwygodniej. Wszystkie części są bardzo dobrze dopracowane, ich niewielka ilość pozwala na szybsze ich mycie. Dodatkowo wszystkie części można przechować w miękkim woreczku, aby nie zniszczyły się. Laktator jest także dostosowany do wszystkich butelek Canpol Babies bez względu na szerokość otworu. Odciąganie jak dla mnie jest przyjemne, silikonowa nakładka przy odciąganiu nie powoduje żadnego dyskomfortu. Uważam, że zakup laktatora ręcznego zawsze się przyda dla mam, które od czasu do czasu będą odciągały swój pokarm. Szczerze go polecam.












      


      






Butelka antykolkowa 240 ml i 120 ml 


      Obie butelki posiadają bardzo ważną funkcję- zawór antykolkowy, który zapobiega powstawaniu pęcherzyków powietrza w pokarmie. Dzięki temu maluszek nie będzie się męczył z kolkami czy gazami. Smoczki są wykonane z bezpiecznego materiału, które kształtem przypominają pierś matki. Jak dla mnie jest to ważne przy łączeniu karmienia piersią i z butelki. Smoczek przy większej butelce przystosowany jest dla maluszków powyżej trzeciego miesiąca. Natomiast smoczek przy mniejszej butelce dla maluszków od pierwszego miesiąca życia. Bardzo mi sie podoba motyw na butelce z uroczymi balonikami. Na pewno przyciągnie uwagę każdego maluszka. Butelkę wygodnie się trzyma i myje bez żadnego problemu. Dodatkowo skala jest czytelna, można zawsze wymierzyć dokładną ilość pokarmu.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

https://pierwsza-nadzieja.blogspot.com/